Viduslaiku influenceri – Hanzas tirgotāji

titulattēls

Hanza bija ne vien tirgotāju apvienība, kuras centrā atradās darījumi, bet arī tīklojums, kurā norisinājās ideju, gaumes, dzīvesstila un citu zināšanu pārnese. Ceļojot un atvedot jaunas preces, tirgotāji arī dalījās ar stāstiem par to, kā cilvēki dzīvo citviet. Tā kā viduslaikos vairums cilvēku nedevās garos ceļojumos, tieši tirgotāji bija sava veida influenceri, kuri zināja, kādi apģērbi, ēdieni un citas lietas ir modē.

Nodarbībā jaunieši uzzinās par ideju pārnesi un preču pārvadāšanu viduslaikos. Īpaša uzmanība tiks pievērsta Valmieras un citu Livonijas pilsētu tirgotājiem Hanzas darījumos. Skolēni būs aicināti reflektēt par līdzībām un atšķirībām viduslaikos un mūsdienu globalizētajā pasaulē.

Sasaiste ar mācību tēmām:
– Latvijas un pasaules vēsture: “Sabiedrība viduslaikos”
– Sociālās zinības: “Kā darbojas tirgus?”
– “Kā ilgtspējīgi izmantot globalizācijas priekšrocības un mazināt draudus?”

Mērķauditorija – 7.–12. klase
Programmas ilgums – 60 min.
Maksa par nodarbību – 3.00 Eur/persona (Valmieras novada skolēniem – 2.00 Eur/persona).

Lai pieteiktu programmu, sazinieties ar muzejpedagoģi Kristīni Cīruli, zvanot 64207637 vai rakstot [email protected].

 

InstagramYoutube

Mājas lapa šobrīd atrodas pārveides stadijā, dažas sadaļas tiek papildinātas

X
Scroll to Top